הסוד של לונדון – למה זה כל כך פופולרי?

מעוניינים בחופשה שתוכלו ליהנות בה ממספר תחומים: מוזיקה, ספורט , עסקים ועיר עתיקה ? טיסות ללונדון, זה מה שעליכם לחפש . לונדון ידועה בשפע של יופי עתיק והיסטורי שנשמר לאורך שנים וטופח עם הזמן , שפע של סוגי ספורט בין הטובים בעולם ושפע של מוזיקה ותיאטרון ברמה איכותית ונעימה שסוחפת אחריה מבקרים רבים . אז מה יש ביעד הכל כך מבוקש הזה?

לונדון ידועה כעיר עסקים, מתרחשות בה עסקאות רבות של מיליוני שקלים ובעלי עסקים רבים מגיעים להתרשם מעסקיה הקיימים וללמוד מהם. לונדון נהנת מהעובדה הזו ואף מעודדת את אנשי העסקים הבאים מבחוץ להזמין טיסות ללונדון ולהגיע לעיר לעשות עסקים, בתחילת שנת 2010 הציעה לונדון שכירות ללא תשלום למשך שנה כדי שחברות יגיעו להשקיע בה.בנוסף הוקמו מלונות מפוארים ויוקרתיים לבעלי העסקים שמגיעים באופן קבוע כך שלכם נותר רק לבחור איזה עסק תקימו והיכן . תוכלו להתייעץ עם חברות ישראליות המתמחות בנושא וליהנות מהדרכה וליווי צמוד לאורך תחילת הדרך.

מעבר לעיר עסקית לונדון היא עיר מלאה בתרבות קיימים בה מספר אולמות תיאטרון עם ההצגות הטובות ביותר המחייבות רכישת כרטיסים לפני כדי לשמור לכם מקום . שמות תיאטרון מומלצים הם : תיאטרון דרורי ליין , התיאטרון הלאומי , כיכר לסטר ועוד רבים , מומלץ לעשות בדיקה להצגות המתקיימות ולרכוש כרטיסים כבר בארץ לפני שאתם מזמינים טיסות ללונדון. התרבות בלונדון שופעת גם מקבוצות ואצטדיוני ספורט ידועים וגדולים כמו אצטדיון האמירויות , אצטדיון ומבלי , אצטדיון סטמפורד ברידג' ועוד נוספים שמושכים אליהם תיירים רבים המתעניינים בספורט ומגדילים את רכישת הכרטיסים , טיסות ללונדון. לא רק כדורגל תמצאו בה אלא גם טניס, כדורסל וקריקט . תרבות נוספת שתוכלו ליהנות ממנה בלונדון היא מוזיקה . תזמורות רבות מופיעות בה במגוון סגנונות .הבולט בתחום המוזיקה בלונדון זה " בית האופרה המלכותית" הממוקם בקובנט גארדן תוכלו להתרשם ממגוון יצירות מרתקות ואופרה איכותית.

התרבות בלונדון התרחבה עם השנים באתרים ההיסטוריים הנמצאים בה שמעניקים לה יתרון תיירותי דבר הגורם להגדלת הביקוש לטיסות ללונדון. האתר המוכר ביותר מסרטים , קליפים של מוזיקה , ספרים ותמונות זהו ה "ביג בן" או בעברית מגדל השעון , הוא אתר היסטורי יפיפה ושמור היטב הבריטים אינם מרבים לשפץ את המקום למרות שהמגדל הינו גבוה ואין בו מעלית כך שביקור במרומי המגדל יכניס אתכם קצת לכושר. המגדל מושך אליו תיירים רבים ואף מקומיים בעקבות הפסטיבלים , המסיבות וההצגות המתרחשות בקרבתו ובקרבת ארמון וסטמינסטר , ארמון עתיק המכונה גם "בית הפרלמנט" בעקבות השימוש שלו לדיוני הפרלמנט . הארמון כולל חדרים רבים ומרשימים ביופיים. המבנה החיצוני אף הוא מהווה מוקד לתיירים בזכות הבנייה האיכותית והמקצועית שהושקע בה. ארמון נוסף שתוכלו ליהנות ממנו הוא ארמון קנזינגטון העתיק שהוקם במאה ה-17 ועם הזמן שופץ ועבר שינויים רבים . מלכי בריטניה אהבו את הארמון וסביבתו "גני קנזינגטון" שם תוכלו להתרשם מפסלו של פיטר פן, מהעבודה המדהימה של בניית הארמון , האגם הגדול ועוד… הארמון מהווה אתר תיירותי שמוצג לציבור הרחב.

מקום יפיפה נוסף בלונדון הוא כיכר טרפלגר, כיכר שבמרכזה ממקומת מזרקה וסביבה תוכלו לראות פסלים מרשימים ובעיקר את פסל הניצחון של לורד הוריישו נלסון המסמל ניצחון וחופש . בכיכר תוכלו תמיד לראות התקהלות של תיירים או של מקומיים בעקבות חגיגות המתקיימות בה.

לסיכום, לונדון היא עיר מרשימה ומומלצת מאד לחופשה מעניינת חווייתית וכיפית עבור המשפחה כולה או עבורכם בלבד. מעבר לחופשה שתעניק לכם חופש ויציאה משגרה תוכלו ללמוד המון על ההיסטוריה ועל התרבות שבה, לא כדאי שכבר תפנקו את עצמכם בהזמנת טיסות ללונדון ?