נופש בקוס

אחד הנופשים הנפוצים ביותר בקרב התייר הישראלי הוא נופש באיי יוון והאי קוס הוא אחד המקומות המפרסמים ביותר. יוון מציעה מגוון רחב של איים שכל אחד מהם מציע אטרקציות קצת שונות וחופים קצת אחרים, אך בשורה התחתונה אין זה משנה לאיזה אי לבסוף תגיעו, הדבר אותו בטוח תמצאו הוא הנאה גדולה.

החופים המיוחדים של קוס

אחד האיים הפופולריים ביותר הוא קוס, אי שמציע קילומטרים ארוכים של רצועת חוף, כשעל כל רצועה שכזאת תוכלו למצוא חוף מוכרז שמציע לכם אטרקציות מעט שונות. יש מספר אפשרויות לבחירת התיירים שמאפשרים להגיע אל האי קוס ולהתאים בדיוק את החוף בו תחפצו. כך לדוגמא, חוף טיגאקי הוא אחד מהחופים העמוסים ביותר שכן הוא החוף המתאים ביותר למשפחות. מדובר בחוף שנהנה ממים רדודים ברובו ומחול רך, כך שמשפחות רבות מגיעות אליו על מנת להעניק לילדיהם הזדמנות לטבול במים ללא חשש ולשחק בחול כאוות נפשם. חוף אחר שהוא לא פחות פופולרי אך ציבור המתרחצים בו הוא מעט שונה, זהו חוף לאמבי. חוף זה הינו חוף בו תראו כמות גדולה של צעירים שמגיעים על מנת להתנסות בספורט הימי שמוצע בחוף, החל מאופנועי ים, דרך שייט יאכטות ומפרשיות ועד סקי מים.

אטרקציות בקוס

אבל קוס היא לא רק חופים, היא גם הרבה יותר מזה. לצד מסעדות עם אוכל נהדר וטברנות בהן תוכלו לחגוג במשך כל הלילה. מדריכי תיירות ובאתרי האינטרנט על יוון יציגו בפניכם אטרקציות מרתקים שכדי לבקר בהם. אחד האתרים הללו הוא שרידי השוק העתיק, שרידיו של המרכז המסחרי העתיק בקוס. אם תרצו להגיע לשוק שעדיין פעיל, השוק העירוני המקורה יציע בפניכם מוצרים רבים, החל ממזון, דרך משקאות ועד מזכרות אותן תוכלו להביא הביתה.